// Strawberry Cupcake



Annyeong Strawberry(s) . Welcome to my Dream World . I'm Siti Nurhanisah , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .




Princess
Hearts
Linkies
Diary





Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Sweet Memories | Sweet Future
kebodohan aku ! T__T

(: assalamualaikum :)

Malam ni begitu sukar utk aku melelapkan mata. Resah n gelisah tak pernah pudar sejak dari tadi. Ya Allah, aku tahu semua ini salah aku. Aku terlalu cuai, terlalu leka dan terlalu seronok sehinggakan melukakan hati insan yang aku paling sayang. Aku mohon ampun dan maaf kepadaMU atas semua kesilapan yang telah aku buat selama aku bersama dia.


#for you : i'm so sorry sayangg. Seriously! Tak terlintas difikiran sy untuk melukakan hati awak. Mungkin ini dah berpuluh-2 kali sy buat awk sakit hati dgn sy. Lepas ni sy takkan buat lg. InsyaAllah . T.T

Ya Allah, bukakan lah pintu hatiku dan terangkanlah penglihatanku agar aku tidak mengabaikan dia lg. 
Sesungguhnya, aku takkan berhenti minta maaf pada dia . T.T