// Strawberry Cupcake



Annyeong Strawberry(s) . Welcome to my Dream World . I'm Siti Nurhanisah , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .




Princess
Hearts
Linkies
Diary





Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Sweet Memories | Sweet Future
aku insan yang lemah ! :'/

cukup sekadar melihat kelibat dia 
-untuk mengetahui keadaan dia dan mengubat rindu di hati-
cukup sekadar melihat dia tersenyum di hadapan kawan dia
-menunjukkan dia sedang gembira dan aku takkan kacau kegembiraan dia-
cukup sekadar menoleh ke arah kelas dia
-hati aku sudah mengatakan bahawa dia sedang menuntut ilmu demi masa depan dia-

perangai awak dah lain . awak dah berubah . dah tak seperti dulu . mungkin awak tak dapat terima saya macam dulu sebab sudah berkali-kali saya lukakan hati awak . now, saya tak tahu macam mana nak tebus kesalahan saya sebab awak dah tak percayakan saya lagi . saya tahu tu dan saya hanya mampu meminta maaf . tapi maaf tu takkan dapat mengubat luka dihati awak kan ? hmm , saya hanya pembawa malang dan sial dalam hidup awak . oke , saya benci diri saya sebab tak pandai menghargai awak . 

 sayacumanakawaktahu,sayaterlalusayangkanawakdantakutkalaukehilanganawak