// Strawberry Cupcake



Annyeong Strawberry(s) . Welcome to my Dream World . I'm Siti Nurhanisah , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .




Princess
Hearts
Linkies
Diary





Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Sweet Memories | Sweet Future
NOR SYAFIQAH ♥



kau merupakan satu anugerah yang terindah untuk aku 
dari menjadi kawan berubah kepada sahabat
dan sekarang aku anggap sebagai adik beradik aku sendiri
terima kasih Ya Allah , kerana menganugerahkannya kepadaku !

pyka , aku harap kau tak lupakan aku kat sini . tak lupakan kawan-kawan yang lain and cikgu SMKTUN . maafkan aku sebab selalu bergurau kasar dengan kau . selalu ganggu kau belajar . tapi , aku nak kau tahu , aku sayangkan kau sangat-sangat . kita dah kenal sejak darjah 6 . tapi kita betul-betul rapat time akhir tingkatan 2 . aku takkan lupakan kenangan kita bersama . aku doakan kau , semoga kau jumpa teman yang lebih baik dari aku . and kau dapat belajar dengan baik dekat sana nanti . 
Jumpa kau di puncak kejayaan , sayang ! :)