// Strawberry Cupcake



Annyeong Strawberry(s) . Welcome to my Dream World . I'm Siti Nurhanisah , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .




Princess
Hearts
Linkies
Diary





Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Sweet Memories | Sweet Future

Heyy Assalamualaikum Selamat Pagi 


Bangun pagi terus online ! k good nisa -,- facebook , twitter . hari-hari duk hadap benda yang sama je . bosan kan ? nothing to do laa . nak buat homework , jangan harap laa . sejak keluar dari hospital , semua kerja terbengkalai . setiap kali jumpa cikgu , mesti cikgu tanya "nisa dah sihat ? nanti tanya kawan mana kena buat ." lol . saya tahu laa saya holiday lima enam hari . tapi jangan laa buat saya terseksa . cikgu cikgu -,- so my dear homework , nisa malas nak buat awak . awak urus laa diri awak sendiri k ? muah :*


K act entry ni nak ditujukan pada seseorang . siapa ? siapa makan cili , terasa laa pedasnya !
dear _____ , bahagia laa kau sekarang kan ? dapat balik kawan baik kau yang dulu . satu kelas pulak tu . sampai aku dengan kawan-kawan yang lain pun kau dah lupa . dah sombong . dah tak tegur . bagus sayang :) aku bukan marah or what . cuma agak terkilan je dengan perangai kau sekarang . tapi takpe laa . aku dapat tengok kau dari jauh pun dah cukup . dapat tengok kau tertawa and tersenyum pun dah buat aku happy sayang . aku doakan kau bahagia bersama kawan baik kau yang dulu . eh , i mean kawan baik kau yang sekarang :))


ehh , apa nisa ni . pepagi dah feeling :3 k abaikan yang tadi . bukan untuk korang pun . so , takpayah nak touching lebih-lebih :D hmm , hari ni cuti lagi . tak tahu nak buat apa kat rumah ni . nak hang tapi tak tahu nak pergi mana . any ideas pleaseeee ! :3 orite , enough nisa . teddy bear dah panggil kau dalam bilik . nothing to do , jum tidur ! harhar . K byee