// Strawberry Cupcake



Annyeong Strawberry(s) . Welcome to my Dream World . I'm Siti Nurhanisah , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .




Princess
Hearts
Linkies
Diary





Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Sweet Memories | Sweet Future
Awakk...

Assalamualaikum.....


sayang :) entry kali ni khas untuk awak seorang. hee, pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih sebab awak selalu buat saya tersenyum dan ketawa bila bersama awak. jujur saya katakan, saya betul-betul bahagia dengan kehadiran awak dalam hidup saya. awak sentiasa bersabar dengan karenah saya walaupun saya dah banyak lukakan dan sakitkan hati awak. awak selalu kata awak dah maafkan saya dan sentiasa maafkan kesilapan saya, tapi saya tahu awak masih pendamkan semua tu. cuma tunggu saat je nak lepaskan segala-galanya. hm saya takut kalau perkara tu terjadi. mesti time tu saya laa orang yang paling hina dalam diri awak. kan? saya betul-betul tak tahu nak buat apa. seperti yang saya katakan pada awak sebelum ni, saya bukan dilahirkan untuk menjadi insan yang romantik. maaf andai saya tak ada ciri-ciri yang awak inginkan.
panjang plak membebel. hihi sebenarnya saya nak wish goodluck dekat awak. lagi 2 paper je kan? saya harap awak dapat buat yang terbaik even saya jauh dari awak. saya ingat nak wish awak setiap pagi before awak exam. sekurang-kurangnya dapat buat awak tersenyum. haha tersenyum ke? k nevermind. think positive. hm tapi hasrat tak tercapai. haha faham-faham jelah kenapa. 
mesti awak happy kan sebab nak merdeka. and tentunya awak baca post saya ni time awak dah merdeka. haha happy, happy juga. tapi keselamatan and kesihatan awak jangan lupa jaga. jangan bawa motor laju-laju! awak kena ingat ada ramai orang yang sayang dekat awak. maaf sebab tak meraikan kemerdekaan awak. err papepun, selamat menjalani kehidupan luar. and yang paling penting selamat datang ke alam dewasa. haha dah tua dah awak :p semoga awak terus berjaya dan berjaya di luar sana nanti.
maaf kalau awak rasa saya merepek dalam entry ni. rasanya sampai sini je kot saya bebel. mohon maaf andai tersalah bicara. last wish from your wife, SELAMAT BERCUTI :)

~ salam sayang, rindu, kasih, cinta dari saya khas untuk awak ~